maj 18, 2020 Samarbejde tager tid, som ikke findes Af Søs Prehn Observation, summeret frekvens, boksplot, median, kvartilsæt og så videre. Jeg er dansklærer – og jeg skal undervise mine modtageelever i Læs mere
maj 17, 2020 Mere elevtid, tak! Af Camilla Bloch En hvilken som helst hverdag før Corona-krisen kunne se sådan her ud: Klokken ringer ind efter frikvarteret. 1,6 minutter. De Læs mere
maj 15, 2020 Alt det som ingen ser… Af Heidi Macdams … er der ingen der skal sige noget om. For nylig var der et læserbrev i min lokale ugeavis. Det Læs mere
maj 14, 2020 Ro, renlighed og regelmæssighed Af Signe Ballegaard Schmidt Jeg mener at skoledagen skal være permanet kortere, da jeg oplever, at mine elever har overskud til at lære og Læs mere
maj 12, 2020 Så langt væk fra hinanden – og dog så tæt på Af Søs Prehn Skoleelever har man altid tæt på, men de sidste par måneder er det alligevel lykkedes at komme endnu tættere på Læs mere
maj 11, 2020 Folkeskolen er bedre nu, på grund af corona Af Sarah Urgaard Jeg ved godt, at det er en farlig formulering, med ikke desto mindre tør jeg godt stå ved den. Mange Læs mere
maj 7, 2020 Det frø vi selv såede blev det stærkeste. Af Mette-Marie Degn Af alle de pædagogiske tiltag og projekter som jeg i mit 20 årige lærerliv har været en del af, er Læs mere
maj 7, 2020 Coronatiden føles som en maniodepressiv person… Af Freja Nøhr Jeg mener, at undervisningen i coronatiden er blevet mere kreativ, sjov og afvekslende, fordi vi har fået mere tid og Læs mere
april 29, 2020 Med vilje og hjerte – eller hvad? Af Julie Hjære Rasmussen Vi lever i en tid, hvor vi ikke kan gøre noget uden, at det skal måles og vejes hele tiden. Læs mere
april 29, 2020 Unikke digitale kompetencer? Mon dog.. Af Heidi Macdams ‘Heidi, jeg fatter hat af opgaven!’ Kender du den sætning? Du er velkommen til at skifte navnet ud og min Læs mere